Aký tovar bude mať veľkoobchod oblečenia v ponuke na jeseň?
Pred blížiacou sa jesennou sezónou vám prinášame niekoľko kúskov, ktoré by určite nemali chýbať v ponuke oblečenia vo vašom obchode alebo eshope. Všetko závisí samozrejme od počasia. Dlhšia letná sezóna a teplé počasie neprajú predaju teplejšieho oblečenia s dlhým rukávom. Počasie sa však môže otočiť v priebehu jedného týždňa a preto by ste mali byť pripravení s jesenným sortimentom najneskôr druhý septembrový týždeň.
Kardigány a bundičky pre chladnejšie rána
Pre chladnejšie rána budú určite potrebné vo vašej ponuke kardigány, predĺžené svetre a ľahké bundičky. Prikladáme niekoľko fotografií toho čo sa bude predávať túto jeseň.
Teplejšie oblečenie do práce ale aj na voľný čas
Aj keď vonku môže byť v septembri ešte stále príjemne teplo, tovar vo vašom obchode už musí byť vymenený za aktuálny jesenný. Zostávajúci letný tovar môžete však ešte stále dopredávať v zľavnených cenách. Hlavné predajné a výstavné miesto však zaberie nová jesenná kolekcia. Určite nemiešajte zostávajúce letné kúsky s novým tovarom na jednom štendri. Vymedzte mu svoje miesto. Hlavné gró predaja budú tvoriť tričká s dlhým rukávom, blúzky, pulóvre, mikiny, svetre a nohavice.
Nová jesenná kolekcia pre váš obchod
Najnovšiu jesennú kolekciu budeme mať v ponuke koncom augusta a opäť sa budeme snažiť o čo najkrajšie kúsky za primerané ceny. Určite Vás budeme informovať emailom a telefonicky.
Čo za ten čas môžete urobiť pre svoj obchod?
1. Ak ešte stále nemáte stránku na facebooku, instagrame, nejaké to video na youtube, mali ste sa stým popasovať a budovať svoje meno kamenného obchodu ako silný lokálny predajca. Urobiť, alebo dať urobiť webstránku. Nemusí to byť rovno eshop. Určite každý jeden krok bude Vás len plus.
Vyzerať to môže takto:
https://www.facebook.com/VelkoobchodOblecenia.sk
https://www.instagram.com/velkoobchodoblecenia.sk
https://www.youtube.com/watch?v=G5Q1MMrCdpw
2. Zvýšte povedomie o Vašom obchode. Vytlačte si malé vizitky s názvom facebook, instagram stránky a pri každom nákupe ju priložte zákazníkovi. Pri vyložení nákupu ju bude mať každý zákazník v rukách.
3. Popremýšľať o aký sortiment by ste rozšírili ponuku Vášho tovaru v obchode. Pokiaľ napríklad predávate tričká, môžete doplniť do predaja legíny. Sú trendy a dobre sa predávajú. Na jeseň a zimu sú veľmi dobrý artikel šatky, šály a čiapky.
4. Začať robiť pre zákazníkov zľavy. Minimálne raz za mesiac (na 1 až 2 týždne) urobiť zľavu na všetok, alebo vybraný tovar 20, 25 alebo 30%. A hlavne na nový tovar! Nemyslím tým 5 ročný starý nepredajný tovar. Robte to, čo robia veľký hráči na trhu.
Tešíme sa na skorú spoluprácu